Команда bodo
Наша команда — це шукачі дивовижних подій і сміливих ідей, які випробовують все першими, люблять експериментувати та не бояться дивувати. І тому нам вдається майже неможливе — дарувати мрії. Кожен день. Просто та з посмішкою. Ми надихаємо експериментувати, творити, кричати, дуріти — жити на повну та відчувати кожну хвилину. Тому що ми самі живемо за цим принципом і будуємо нашу команду з таких же активних людей.
У 2009 році програміст Віталік після досвіду роботи в компанії, яка займалася сертифікатами на емоції, відкриває свій інтернет-магазин вражень у подарунок. Почалося з двох співробітників. Віталік не виносить людської дурості та небажання розвиватися. Знається на всіх процесах компанії, може замінити практично будь-якого співробітника на його завданнях!
Емре має 18 років досвіду в e-commerce, event management і готельному бізнесі. Він працював у провідних світових компаніях: B.A.T., Sodexo, Hyatt Coop, а також стартапах. Основні навички: управління командою, продаж, ведення проектів, розвиток бізнесу. Основна зона відповідальності Емре в bodo Turkey — підключення нових вражень та корпоративні продажі.
Діма 14 років пропрацював керівником напряму рішень для великого та середнього бізнесу, а також непрямого каналу продажів у lifecell. У 2021 році долучився до нашої команди для підвищення продажів мультибрендових сертифікатів bodocard і безпосередньо вражень у подарунок. Діма — власник нескінченної телефонної книги, здається, знає всіх необхідних людей.
Оля — юрист за освітою. Вона має 2 роки досвіду в юриспруденції — управління юридичною компанією. І 2 роки у стратегічному управлінні — контроль якості надання послуг компанії Visotsky Consulting у філіях у різних країнах. Також Оля сама пройшла «Школу ТОП-менеджерів» від Visotsky Consulting.
Таня прийшла до нас на посаду бухгалтера. Якісно відпрацювавши рік і проявивши себе на цій позиції, стала керівником. 5 років як головний бухгалтер, і ось Таня змінює сферу — стає операційним директором. Проактивність, відповідальність і високий інтелект дозволили Тетяні вправно виконувати нові обов'язки. Пройшло два роки, й наразі вона обіймає посаду фінансового директора.
Із 2015 року Ксенія встигла попрацювати на всіх позиціях, пов'язаних із продуктом: менеджером проекту, ньюбізом, керівником ньюбізів. І в 2017 році Ксенія стала директором із продукту: спочатку в команді — 1 продакт, потім — декілька, потім створюється відділ контентів, додається власний продакшн із продюсерами та операторами, відкриваємо турецький підрозділ.
Далекого 2012 року одразу після київського Політеха Сашко прийшов у команду на позицію SMM-менеджера, а зараз уже знає всі процеси в компанії, намагається їх оптимізувати, керує програмістами. Саша — випускник AIESEC (міжнародної організації, яка повністю управляється молодими людьми віком від 18 до 29 років).
Таня, закінчивши магістратуру фінзвіту та пропрацювавши рік бухгалтером, зрозуміла, що це не її та вирішила змінити сферу. Прийшла до нас в команду акаунтом і поринула у світ налагодження роботи з партнерами. За два роки стала керівником відділу. Емпатичність і відповідальність — запорука успіху Тані. У вільний час займається рукоділлям і танцями.
Женя — один зі старожилів компанії, з 2015 року з нами! Прийшов у команду на посаду «Продавець-консультант» до одного з перших магазинів мережі у Києві. Швидко зарекомендував себе в активному продажу, став керівником торгової точки. Незабаром і заступником, і директором роздрібної мережі. Женя завжди добивається свого: від команди, колег та менеджменту ТРЦ.
Свій шлях у компанії розпочинала з позиції «Оператор call-центру». Потім спробувала себе у ролі керівника групи, директора контакт-центру та директора з контролю якості клієнтського сервісу. На цьому вона не зупинилася та продовжила свою роботу вже з корпоративними клієнтами на посаді керівника бек-офісу bodocard. Таня комунікабельна, швидка та активна. Добра, але в міру, що дозволяє команді виконувати цілі.
Свій шлях у bodo починала з позиції оператора контакт-центру, після перейшла до відділу якості та розв'язувала нерозв'язне. Набравшись досвіду, стала керівником групи та ділилася знаннями з колегами, а через півроку стала директором контакт-центру.
Віка прийшла на посаду бухгалтера у 2018 році. За 2,5 роки побувала на всіх ділянках роботи в бухгалтерії та у 2021 році стала Головним бухгалтером компанії bodo. Вона завжди готова допомогти новим бухгалтерам та із задоволенням ділиться своїм досвідом. Не з полохливих, відповідальна і завжди впевнена у собі та у своїй команді.
У 2021 році Катя прийшла в bodo на посаду «Оператор call-центру». Через два місяці перейшла у відділ якості, а у квітні 2023 року отримала підвищення на посаду заступника керівника відділу якості. 7 місяців потому стала керівником відділу якості. Катя навчила і налагодила роботу всіх менеджерів відділу, які зараз тут працюють. Вона любить чіткість і структуру, а також робити людей ефективними.
Лоліта прийшла в команду на посаду продакта, а вже через рік почала керувати командою з 6 осіб. Вона створила інструменти роботи зі складними групованнями вражень, оновила інструкції для бізнес-процесу зйомок і була продюсером на деяких із них. Лоліта трудоголік: може розбирати пошту о 3 ночі та вирішувати найскладніші питання.